Janji awOp+jAnJi Saia=SETIA

Janji awOp+jAnJi Saia=SETIA

Sunday, 3 June 2012

update lgy .

aduhhh ... lame btol update at blog nim . biase lha . sye nim smkin hary . smkin busy . niy bwu blik dri cuti2 . aduh . pnat gler doo ...xlrat na g jln2 .. nim ad seoam ajk kuar g mkn . tpy xtau lha na g tk . aduhhh .. tpy time mcm nim lha nk kuar jln2 nan mmbr . 6ty ssah plk . 6ty na blik hostel plk . adduhh ....pening pale dibuad nye . hmmmm !! tolong aku ... penat2 ...

Sunday, 11 March 2012

gmBaR2 Je eDiT ..














niy smua gmbr jep aku bwu edit .. cntek x ? haha ! xade lah cntek sngad .. just smple only je ea .. xna lha cntek sngad ... bg aku just smple ... xade lha na gedik , gedik sne .. xde lha .. smple only ....haha .. okey lha .. kau oam tgop sndiri lha gmbr2 niy smua .. okey .. bye .. TAKE CARE !

Saturday, 10 March 2012

gaDis SepErti AkU

GaDiS SePeRtI AkU

Memang takkan ada gadis seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang takkan ada gadis sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang takkan ada gadis seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak

Memang takkan ada gadis secomel aku
Tapi yang lebih comel banyak

Maka tak perlu pujuk rayu itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku mahu belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak bisa mendua

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

TenTang Aku Kau Dan Dia

TenTang AkU KaU DaN DiA

Selayaknya engkau tahu..
Betapa ku mencintai mu..
Kau tenangkan ku dari mimpi buruk ku..
Selayaknya kau mengerti..
Betapa engkau ku kagumi..
Kau telah tinggal dalam palung hati..

Betapa hancur hati ku..
Melihat engkau bersamanya..
Namun ku mencoba tegar menghadapinya..
Jangan kau menangis lagi..
Tak sanggup aku melihatnya..
Sekarang kau pilih diri ku atau dirinya..

Kau tuliskan cerita tentang engkau dan dia..
Membuat hati ku semakin terluka..
Sudah usai sudah, cerita engkau dan aku..
Ku anggap sebagai bingkisan kalbu..

Ku tulis cerita tentang aku dan dia..
Sehingga membuat mu terluka..
Sudah usai sudah jangan menangis lagi..
Ku rasa sampailah di sini..

Kau tuliskan cerita tentang engkau dan dia..
Membuat hati ku semakin terluka..
Sudah usai sudah, cerita engkau dan aku..
Ku anggap sebagai bingkisan kalbu..

Kau tuliskan cerita tentang engkau dan dia..
Membuat hati ku semakin terluka..
Sudah usai sudah, cerita engkau dan aku..
Ku anggap sebagai bingkisan kalbu..

Ku tulis cerita tentang aku dan dia..
Sehingga membuat mu terluka..
Sudah usai sudah jangan menangis lagi..
Ku rasa sampailah di sini..

Ku tulis cerita tentang aku dan dia..
Sehingga membuat mu terluka..
Sudah usai sudah jangan menangis lagi..
Ku rasa sampailah di sini..

pEngHuJung CiNtAkU

 Penghujung Cintaku - Adelia ft Pasha Ungu

Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini tlah ada yang miliki

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi
Kini, aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu

Friday, 9 March 2012


* haha . cntek x gmbr niy ? niy bwu jep tkdy , bOsan ekpOn ,, dOp tau na uad pew .. sO , keje saia adelha suke edit gmbr2 yg cntek .. hehe ,,, niy saje je na edit .. tpy bnyap2 lha saia edit gmbr .. gmbr niy lha saia suke tgopp gmbr niy ,, entah lha knpe .. tpy emg suka lha tgop gmbr niy .. coz ia nmpak mcm cool jep ,,, n muke pon steady jep ... mate lha paling cntek kali .. mate biru .. haha ... toe mate edit ur .. bkn pkai2 nape pon ... hehe .. xpe lhA ..asew nye sapa sini lha dlu .. lain kaly ...saia smbung agy ea ... daa LOVE U ALL .. only my heart is syahmi aiman ...*

Friday, 17 February 2012

aRy dAh hEpY ! : ))

salam .... niy kwan aku ... niy kwan baik lha .. yg ary toe .. bkn 4we lha ... just only frenz lha .. aku sngaje ckp bf .. bkn bf lha .... kust frenz ..asl2 dye niy stu skul nan aku ... tpy skrng yew dh g skul bp ... abes jauh g skul ... aku gop skul bn toe ... dop g mne2 ... dup s2 sudah .. hahah ...sory yew ... he not my bf ... just only frenz ..... xade nape hbngan pon .. aku ske lha main2 gura nan yew ... yew niy seoam lucu gop oamnye ,.. tpy kdang2 rezek gop nan yew ea ... haha .. oke sapa sni jep aku asew .. lain kaly ,, aku smbung agy ea .. daa waslam ..

Thursday, 19 January 2012

tAk rELa

tAk rElA !

andaikan saja kau mau mengerti
tentang perasaanku selama ini
yang tak menginginkan kamu trus merasa
hati dipenuhi rasa curiga
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
coba kau pahami keadaanku
ku hanya menguji kesabaranmu
ternyata kau tlah salah menilaiku
kau tinggalkanku untuk cinta yang baru

reff:
sesungguhnya aku tak rela
melihat kau dengannya
sungguh hati terluka

cukup puas kau buat diriku
merasakan cemburu
kembalilah padaku

bukan ku menarik ulur hatimu
salahkah jika ku mengharapkanmu
ku tahu hatimu hanya untukku
kau bersamanya pelarian semata


andaikan saja kau mau mengerti